niedziela, 23 sierpnia 2015

pierwszy post - coś na szybko "skrzydełka z sezamem"

Dzień dobry wszystkim :)

zaczynam przygodę ....
to mój pierwszy blog na którym przedstawię moje kulinarne wariacje
gotuję - bo lubię, taką mam pasję a prócz tego że lubię smacznie zjeść moje potrawy muszą też cieszyć oczy
nie lubię jeść byle czego , byle jak i byle gdzie
nie spędzam też godzin w kuchni ślęcząc nad daniami ale lubię kiedy są one smaczne , niezbyt drogie , proste w przyrządzeniu i ładnie podane :)

dlatego też jako pierwsze danie - przedstawiam skrzydełka z sezamem

wystarczą :

  • skrzydełka
  • marynata  - w moim przypadku z miodu ( sos sojowy, miód, sok z limonki , odrobina chilli, cukier, olej )
  • sezam ( można dodać do marynaty lub obtoczyć skrzydełka przed smażeniem)
  • olej do smażenia
  • trawa cytrynowa do smaku ( ale niekoniecznie )
  • przyprawy według uznania ( sól, pieprz )
  • pyszne kiełki do przybrania z rzodkiewki i brokułów ( mogą oczywiście być inne, co kto lubi )
skrzydełka marynujemy najkrócej godzinkę  przed smażeniem ( idealnie byłoby zostawić je w marynacie na noc )
w moim przypadku skrzydełka najpierw zostały włożone do piekarnika na 180 stopni a potem przełożyłam je i usmażyłam na patelni , już z sezamem
po usmażeniu wykładamy skrzydełka na talerz , dekorujemy trawą cytrynową i kiełkami 


zdecydowanie polecam :)
szybko i pysznie  :)

 w między czasie możemy zrobić na przykład deser lub dip "blue cheese " do skrzydełek   - na ktory przepis podam w następnym poście 

Smacznego  !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz